Nashville

Jag är lite nervös över morgon dagen på grund av att jag inte vet hur resultatet blir ännu. Att inte kunna förutspå framtiden tycker jag ibland kan kännas lite svårt, men vem kan ens göra det? Ingen. Ändå så kan det ibland kännas svårt att leva i nuet då man har så stora och många drömmar som man hoppas går i uppfyllelse. Men när man väljer att inte fokusera på det som är just nu så blir det mycket tuffare att ta en motgång eller en handling som kanske gör att din dröm måste gå åt ett annat håll. Jag tror att ni förstår vad jag menar och att ni kanske också känt så någon gång.

Just nu känner jag mig väldigt nöjd med vart jag är för jag tror att jag är påväg åt det hållet jag vill i livet och någon stress över att komma dit finns inte. Det känns skönt att acceptera att allt tar sin tid och att det bara går att förbereda sig för vad som komma ska.

Idag innan jobbet så kom Jonas hem för att möta upp mig och vår landlord för att betala resterande summa på en el och vatten räkning vi hade kvar nu innan vi flyttar till den nya lägenheten. Vad skönt det kännas att ha det avklarat och vad mysigt det blev med en lunch efteråt med älskling innan han gick tillbaka till sitt jobb. När vi jobbar olika skift så får man försöka ses så gott det går. På kvällarna slås jag om uppmärksamheten med hans kära tvspel som ligger honom varmt om hjärtat just nu, jisses vad tokig han är i att spela ett action spel... Varje persons hobby är verkligen unik, men jag antar att hans känsla för spelet går att jämföra med min kärlek till bra tvserier. Jag blev riktigt lycklig när jag såg att serien "Nashville" äntligen är tillbaka igen för en säsong 4. Den serien handlar om olika karaktärers liv i country musik branschen och den är så bra! Det finns så bra dramatiska scener, kärleksdrama och otroligt bra musik i den. Jag skall faktiskt ta och se ett avsnitt nu på min lunchrast, ha det så bra!



****



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR